مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 19:102023-07-28اجتماعي

فارس| امکان افزایش ظرفیت استخدام در آزمون آموزگاری نیست


تعدادی از شرکت کنندگان آزمون استخدام آموزگار درخواست کرده اند تا ظرفیت جذب این آزمون افزایش یابد اما بنا بر اعلام آموزش و پرورش، امکان افزایش ظرفیت این آزمون نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، آزمون استخدام آموزگار 8 اردیبهشت امسال با رقابت 534 هزار و 445 نفر برگزار شد و پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آن در در حال طی مراحل مصاحبه و گزینش آن هستند.

در آزمون استخدامی آموزش و پرورش قرار است 24 هزار و 694 آموزگار ابتدایی، 2332 آموزگار استثنایی و 992 نفر آموزگار ویژه مناطق عشایری و مرزی جذب شوند که در مجموع 28 هزار و 18 آموزگار ابتدایی، استثنایی و ویژه مناطق مرزی و عشایری جذب خواهند شد.

حالا تعدادی از شرکت کنندگان این آزمون با ثبت پویشی در سامانه فارس من با عنوان ظرفیت پذیرش در آزمون آموزگاری را افزایش دهید ، درخواست کردند: با توجه به تعداد زیاد بازنشستگان فرهنگی و کمبود نیرو، لطفاً به جای برگزاری مجدد آزمون، ظرفیت پذیرفته شدگان آزمون 8 اردیبهشت را افزایش دهید .

خبرنگار فارس، این موضوع را پیگیری کرد؛ یک منبع مطلع در وزارت آموزش و پرورش در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: آزمون استخدامی متناسب با ردیف استخدامی انجام می شود و دقیقا مشخص است که در هر منطقه به چند نفر نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس| امکان افزایش ظرفیت استخدام در آزمون آموزگاری نیست

فارس| امکان افزایش ظرفیت استخدام در آزمون آموزگاری نیست